آنها را کاملا با نادیده گرفتن تابلو دکوراتیو تماشا کنید و درس را آموزش دهید

این مرکز فروش با قدمت بیش از ۳۰ سال، سفارشات شما را در سریعترین زمان ممکن آماده میکند. 5. تابلو منبت: منبت و معرق از هنرهای اصیل ایرانی است که هنرمند در آن نقشهای زیبایی را بر روی چوب، فلز و… طرحها و نقشهای بهکار رفته در این تابلوها بسیار متنوع و جذاب هستند.تابلوی بوم نقاشی: این نوع تابلوهای دکوراتیو مدرن، با الهام از تابلوی بوم نقاشی رنگ و روغن، یر روی پارچه کنفی چاپ شده و با قرار گرفتن بر روی کلافی چوبی ، بعد و جلوه بی نظیری پیدا می کند. مثلا طرح تابلو دکوراتیو مدرن، رنگ، بافت و ابعاد جدیدی به دکوراسیون منزل اضافه می کند که طبیعتا طبق سلیقه هر شخصی انتخاب خواهد شد. برای ایجاد تازگی و نو شدن و دادن روحیه بیشتر منزل یا محل کار استفاده از تابلوهای دکوراتیو یک گزینه عالی محسوب می شود.زیرا شما می توانید با هر سبک و سلیقه ای که هستید از این تابلوها استفاده کنید و با یک تغییر کوچک اما کاربردی فضا را برای خود و اطرافیان دلنشین تر کنید.تابلو دکوراتیو طرح فانتزی “استرو” در ابعاد متفاوت،این امکان را به شما میدهد تا با توجه به بودجه خود،فضای اتاق،منزل و یا محل کار خود را دگرگون کنید!

تابلو دکوراتیو

از این رو این روش نیز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. توسط برخی افراد در مورد ارتفاع نصب تابلو عنوان شده که به نظر می رسد نمی توان آن را برای همه در نظر گرفت بلکه باید با توجه به شرایط مکانی که قرار است تابلو نصب شود، این کار با دقت فراوان انجام گیرد. این است که آن چیزی را که به آن علاقه دارد انتخاب کند. تنها نکته ای که در این باره وجود دارد، هماهنگی سبک تابلو با نوع طراحی است. مثلا اگر در یک طراحی از رنگ های کرم، سفید و آجری استفاده شده است، میتوان برای تغییر رنگ قاب از این رنگ ها استفاده کرد. برای فضای خواب میتوان از رنگ های آرامش بخش استفاده کرد. اتاق خواب یک فضای خصوصی در منازل مسکونی است. از این تابلوهایی که بیشتر بهصورت فانتزی و اسپرت هستند، در اتاق خواب، اتاق کودک و یا در رستوران و کافیشاپ استفاده میشود.

آیا زمان گفتن اضافی درباره تابلو دکوراتیو است؟

علاوه بر نقش تابلوها در زیبایی هر مکانی میتوان از آنها برای هدیه دادن نیز استفاده کرد، بدین ترتیب شما هدیهای با ارزش و ماندگار را به دیگران اهدا کرده اید و گیرنده هدیه خاطرهای همیشه ماندگار با دیدن تابلو شما خواهد داشت. اگر تابلو خیلی کوچک باشد با دیوار همخوانی ندارد و اگر خیلی بزرگ باشد، فضا را بیش از اندازه شلوغ نشان می دهد.اگرچه ممکن است خرید تابلو از بازار تابلو کار سختی به نظر برسد، اما با مراجعه به منبع آن، یعنی فروشگاه نور قائم این کار بسیار آسان خواهد، قطعا با مراجعه به این فروشگاه متوجه خواهید شد که تابلوهای ارائه شده در آن چقدر ارزشمند هستند. تابلوهای مدرن دکوراتیو جزو ارزشمندترین تابلوهای ارائه شده در فروشگاه نور قائم هستند، آنها بسیار چشم نواز، زیبا، جذاب و خاص هستند که برای تزئین هر خانه ای مناسب می باشند. شما می توانید در دیجی کالا، تمامی مشخصات مربوط به عکس مدرن برای سفارش تابلو را بررسی کنید و بر حسب بودجه و سلیقه خود، اقدام به ثبت سفارش اینترنتی در هر زمان و مکانی کنید تا در موعد مقرر شده بتوانید تابلوهای فانتزی مدرن مورد پسند خود را درب منزل دریافت کنید. در این صورت برای ایجاد تغییر در آن، اقدام به تعویض یا تغییر رنگ قاب خواهند کرد.

میتوان قاب تابلوها را همرنگ دیوار یا کاغذ دیواری انتخاب کرد که در این صورت قاب ها جزیی از دیوار دیده میشوند و یا از یک رنگ کاملا متضاد استفاده کرد که باعث جلوه آنها خواهد شد. در فضاهای مختلف از چیدمان متنوع استفاده میشود. و قسمتهایی از نقاشی به وسیله ورق های طلا پوشانیده میشود که درنتیجه جلوه متفاوت و مدرنی به نقاشی میدهد. بر روی استفاده از نورپردازی موضعی، متمرکز و … در قاب یا فریم این نوع تابلوها می تواند به صورت یک نقاشی یا اثر هنری باشد و همچنین می تواند با استفاده از مواد مختلفی ساخته شود.تابلو های دکوراتیو می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، نقش تکمیل کننده ای را ایفا کنند. انتخاب نوع قاب برای یک فضای مدرن باید ساده باشد. شما میتوانید انواع تابلو دکوراتیو مدرن ، تابلو برای پذیرایی، تابلو اتاق کودک و… به جرات میتوان گفت تابلوهای مدرن از جذابترین تابلوهای دکوراتیو است.  This conte᠎nt w as wri tt en with the ​he lp of GSA Content G​enerat᠎or Dem᠎over si on.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *