اکثر مردم هرگز در تابلو دکوراتیو عالی نخواهند بود. چرا را بخوانید

اما اکثر افراد ترجیح می دهند که اثر خریداری شده علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، دارای کیفیت بالا نیز باشد. لابراتوار نورقائم علاوه بر دارا بودن تجربه و سابقه درخشان در این زمینه، در صورت نارضایتی مشتری امکان عودت و تعویض را نیز در نظر گرفته بنابراین با خیال آسوده و اطمینان خاطر می توانید تمامی سفارش های خود را از طریق سایت و به صورت غیر حضوری ثبت نمایید.در هنگام خرید و نصب تابلوی دکوراتیو باید به چند نکته توجه کرد. یکی از مشخصات تابلو دکوراتیو که روی بوم نقاشی یا پارچه کنواس می باشد که بر روی آن با رنگ روغن نقش ایجاد می کنند، جنس این پارچه از پنبه و کتان است که دارای بافت ریز و نامنظمی می باشد، نامنظمی بافت این پارچه سبب راحتی کار هنرمند و همچنین دقت بالای نقاشی می شود که با استفاده از آن می توان نقاشی هایی متفاوت و چشمگیری خلق کرد. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید در نظر گرفتن ابعاد دیواری است که قصد نصب تابلو را بر روی آن دارید زیرا نقش بسزایی در تناسب میان فضای داخلی و دکوراسیون یک مکان دارد، انتخاب تابلوهای افقی و عمودی نیز به ابعاد دیوار انتخاب شده بستگی دارد.

نمی‌خواهم آرزو کنم این زمان خیلی را روی تابلو دکوراتیو صرف کنم. در مورد شما چطور؟

تابلوهای دکوراتیو مدرن به دلیل تنوعی که دارند، با هر دکور و محیطی هماهنگ شده و دست خریداران را در انتخاب باز گذاشتهاند.این تابلوها به محیط زندگی شما اصالت بخشیده و با طرحها و نقش هایی که دارند، محیط را متنوع می سازند. پایه چراغ، گلدان شیشه ای، بشقاب تزئینی، بشقاب تزئینی و تابلوها گ از پرطرفدارترین تزیینات موجود در بازار هستند و استفاده از آنها میتواند هر دکوراسیونی را تغییر دهد. مرکز فروش تابلو در بازار تهران به واسطه تحقیق و پژوهش های گسترده توانسته سطح زیادی از سلیقه افراد را پوشش دهد و در این زمینه بسیار عالی ظاهر شده است. اگر اندازه این تابلو ها کوچک باشد، جلوه گر نبوده و تناسب محیط را را بههم میزند و چنانچه از حد استاندارد بزرگتر باشد، فضا را بسیار شلوغ و به هم ریخته نشان خواهد داد. در این مدل تابلوها، لامپ های کوچک در بخش های مخفی مانند لبه های قاب یا پشت آن جانمایی می شود. اگر قصد دارید تابلویی روی پلههای خود نصب کنید، بهتر است از تابلو دکوراتیو کوچک استفاده کنید. در مرکز خرید تابلو مدرن در تهران تابلوهای تایپوگرافی از چیدمان حروف و کلمات مختلف استفاده می کنند. می باشد که انتخاب درست می تواند فضایی شیک و هماهنگ ایجاد نماید.

آیا تابلو دکوراتیو به طور کلی احساس می‌کنید احمقانه؟

خوشبختانه با وجود بورس تابلو دیواری در تهران شرایطی فراهم شده است که شیک ترین مدلهای تابلو دکوراتیو مدرن را می توان با قیمت مناسب تهیه کرد. سعی کنید تابلو انتخاب شده را بر اساس متراژ مکان مورد استفاده خریداری نماید تا محیطی زیبا و شیک با کمترین هزینه ایجاد شود. اغلب افراد بر این باورند که تابلو هر چه بالاتر نصب شود زیباتر است اما درست این است که تابلو همتراز با قد انسان و در مقابل چشم او باشد. تنوع تابلو دکوراتیو در این فروشگاه زیاد است و برخی اوقات بینندگان را گیج می کند به همین دلیل باید در هنگام انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو مورد نظر خود به نکات مهمی توجه داشته باشید تا پس از خرید و نصب رضایت کامل را از تابلو داشته باشید زیرا این تابلو دارای طرح های مختلف برای هر مکان و شرایط محیطی خاص و ویژه ای می باشد.هنر انتزاعی از اشیا غیر طبیعی مانند الگوهای هندسی، اشکال و قالبهایی خاص تشکیل میشود. اما به دلیل کاربرد سبک های مدرن و امروزی، اغلب طرح ها نیز با همین شیوه طراحی می شوند.

نحوه انتخاب تابلو دکوراتیو

به طور کلی تابلو دکوراتیو در طراحی دکوراسیون به عنوان عنصر اصلی جهت شخصیت بخشیدن به فضای داخلی و اضافه کردن رنگ به محیط مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو نقاشی طبیعت جزیی جدا نشدنی از دیزاین و طراحی فضاهای مختلف می باشد. تمامی ویژگی ها و قابلیت های عالی این محصول سبب تولید و فروش بسیار زیاد آن شده است که در طرح و ابعاد مختلفی به مشتریان با بهترین کیفیت عرضه می شود. خرید تابلو دکوراتیو بر اساس نوع مواد اولیه متفاوت است که لیست آنها در زیر برای شما گردآوری شده است. قیمت تابلو دکوراتیو از مهمترین عواملی است که بر طرح و ابعاد آن اثرگذار است. تاثیرگذاری فوقالعاده محیط و اکسسوری های موجود در آنها بر کسی پوشیده نیست. اگر در انتخاب و خرید تابلوهای مدرن، دچار شک و تردید شدهاید و نمیدانید که کدام یک از این تابلوها شایستهی محل زندگی شما هستند، بهتر است از فضای گالریهای مختلف دیدن کنید تا بتوانید با الهام گرفتن از چیدمان منحصر به فرد آنها، یک محیط خیره کننده را برای محل زندگی خود خلق نمایید. چند بار به گالریهای بزرگ و یا بورس تابلو تهران مراجعه کردهاید؟ دیگر نکته ای که در هنگام خرید این محصول قابل ذکر است هماهنگی تابلو با سایر تجهیزات دکوراسیون نظیر مبل، فرش، پرده و…

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *